Metoda Debeljak

Zavarovalnica Triglav, direktorica službe za upravljanje z zaposlenimi

Metoda Debeljak že več kot 18 let v Zavarovalnici Triglav deluje na različnih kadrovskih področjih. Trenutno opravlja funkcijo direktorice službe za upravljanje z zaposlenimi in je odgovorna za kadrovanje, razvoj in izobraževanje zaposlenih. Pred tem je opravljala delo direktorice centra za izobraževanje in razvoj kadrov. Je članica Upravnega odbora Zavoda Vse bo v redu, ki je namenjen izvajanju družbeno-odgovornih aktivnosti Zavarovalnice Triglav in članica Slovenske kadrovske zveze. Občasno kot predavateljica sodeluje na dogodkih s področja kadrovskega menedžmenta. Strokovno jo posebej zanima področje medgeneracijskega sodelovanja, poleg tega pa zelo rada podpira mlade pri njihovem osebnem razvoju.

Nikolaos Dimitriadis

Trizma Neuro, Univerza v Sheffieldu

Nikolaos Dimitriadis že več kot desetletje povezuje nevroznanost in vedenjsko znanost s področjem trženja, komunikacij, vodenja in izobraževanja. Svetoval je podjetjem kot so IKEA, IBM, Nestle, Banca Intesa Sanpaolo, Holcim, Pierre Fabre, Coca Cola Hellenic, Raiffeisen Bank, Plaza Centers, Rauch, Teekanne in še mnogim drugim. V Slovenijo prihaja pogosto, saj stalno sodeluje v sklopu poslovnega izobraževanja Centra poslovne odličnosti Ekonomske fakultete. Je direktor podjetja Trizma Neuro, ki je specializirano za nevromarketing in regionalni direktor britanske Univerze Scheffiled za Srbijo, Črno goro in Makedonijo. Na omenjeni univerzi je tudi magistriral in doktoriral iz poslovnih ved. „Vse, kar smo, je v naših možganih,“ pravi dr. Dimitriadis ter dodaja: "skrbite za svoje možgane in možgane svojih sodelavce''.

Nicky Dries

Profesorica na Fakulteti za poslovne in ekonomske vede, KU Leuven

Nicky Dries je profesorica na Fakulteti za poslovne in ekonomske vede, KU Leuven. Doktorski študij je zaključila leta 2009 na Vrije Universiteit Brussel, na temo Talent Management and (Subjective) Career Success. Vse od takrat predava kot gostujoča predavateljica na University of Tilburg, Wirtschaftsuniversität Vienna, Reykjavik University, IESE, BI Norwegian Business School ter na TUM München. Nicky je objavila vrsto člankov v mednarodnih znanstvenih revijah na področju managementa kariere, kadrovanja in psihologije dela. Poleg tega pa je tudi pridruženi urednik pri Applied Psychology: An International Review ter članica uredništva pri Journal of Vocational Behavior (JVB), Journal of World Business (JWB) in European Journal of Work and Organizational Psychology (EJWOP). Leta 2016 so bila njena dela izbrana za objavo na AcademiaNet – evropski podatkovni bazi vodilnih žensk v znanosti. Raziskovalno se ukvarja z razvojem talentov, bolj natančno z medsebojnim vplivanjem organizacijsko-strateških in individualno-psiholoških dejavnikov pri oblikovanju kariere posameznika. Na to temo tudi redno predava doma ter v tujini. Nicky je aktivna članica dveh največjih medkulturnih projektov iz področja kariernega razvoja - 5C (Consortium for the Cross-Cultural Study of Contemporary Careers) in Career Adaptability/Life Design project.

Omar Husić

Zavarovalnica Triglav, direktor službe za podporo prodaji osebnih zavarovanj

Omar Husić je po zaključeni Ekonomski fakulteti Univerze v Sarajevu začel svojo profesionalno kariero v Skupini Triglav, vodilni zavarovalno-finančni skupini v Sloveniji in regiji Adria ter eni vodilnih v jugovzhodni Evropi. Začel je kot pripravnik, potem prevzemnik rizika in razvojnik premoženjskih zavarovanj v Sarajevu ter vodja prodajne mreže za področje Sarajeva. Leta 2014 je prišel v Ljubljano, kjer je nadaljeval svojo karierno pot kot prevzemnik rizika, projektni vodja, strokovni vodja za podporo razvoju premoženjskih zavarovanj ter končno direktor podpore prodaji osebnih zavarovanj. Ob delu je nadaljeval tudi s formalnim in strokovnim izobraževanjem (podpilomski študij - MBA Ekonomske fakultete Univerze v Zagrebu, Triglav International Business Academy ter MunichRe Scholarship Programme for Future Insurance Executievs).

(English) Dominique Jousse

(English) Leading Lights, CEO

(English) Dominique is an Organization and People Expert, a Consultant, an Executive Coach, an occasional Speaker and a Photographer. After many years in UK and in the USA as an independent advisor, she now runs her consulting practice out of Paris, “Leading Lights”, and puts her international expertise at the service of business projects dealing with issues of organizational transformation, governance, HR strategies, leadership and talent management in multicultural and challenging environments. Education and Governance are also Dominique’s fields of research and action. She served 6 years at the EQUIS Accreditation Board at the EFMD (European Foundation for Management Development) in Brussels, and still continues to actively contribute to the EQUIS review teams internationally. Seasoned International Human Resources professional with more than 30 years of diversified experience and proven record in multinational Industry, Banking, Consulting and Luxury sectors, she was, in her latest corporate position in London and Geneva, the first Richemont Group HR Director, and was also the first female Executive Director to sit on the Board of Directors, for a 5 years period. Prior to rejoining Richemont, she held various senior HR positions with Andersen Consulting (London), LVMH-UD (Hong-Kong), Citigroup and General Electric (Paris), where she led HR operations in downsizing, acquisitions integration, business developments in France, UK and Asia-Pacific, as well as opening new offices in CEE and Middle East. During her tenure with GE, she participated in several Change Management Initiatives and was certified as Work-Out Facilitator and Internal Trainer. Graduated from the Sorbonne (Paris) with a BA’s in Economics and a Master’s degree in Business Administration, she specialized in HR Management at the “Institut de Gestion Sociale” in Paris. Dominique is also an IFA's Certified Non-Executive Director at “Sciences-Po. Paris” (Institut Francais des Administrateurs) and a Certified Master Coach and Practitioner at Institut Maieutis in Lyon, (France).

Robert Kaše

Profesor na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani

Robert Kaše je izredni profesor za management in organizacijo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani na Katedri za management in organizacijo, kjer poučuje različne predmete na dodiplomskem, podiplomskem in doktorskem študiju. Njegovi trenutni raziskovalni interesi vključujejo socialne mreže (odnosi na delovnem mestu), strateško upravljanje s človeškimi viri, kariere in timsko delo/pojavnost. Njegovo delo je bilo objavljeno v revijah, kot so Organization Science, Human Resource Management, International Journal of Human Resource Management. Je izredni urednik pri Human Resource Management (Wiley) in del svetovalnih/redakcijskih odborov pri Human Resource Management Review (Elsevier), Journal of Organizational Effectiveness (Emerald) in Economic & Business Review. Pogosto sodeluje pri organizaciji akademskih konferenc, delavnic in izobraževanj. S svojo podporo interakciji med raziskavami in prakso je dejaven član Slovenske kadrovske zveze, redni govornik na strokovnih konferencah, predavatelj na izvršnih usposabljanjih in, kadar mu čas dopušča, na aplikativnih projektih, kjer širi znanje in se uči od zanimivih organizacij in talentov.

Robert Kopal

Svetovalec predsednika vlade Republike Hrvaške

Robert Kopal je svetovalec predsednika vlade Republike Hrvaške, pred tem pa je deloval kot posebni svetovalec predsednika vlade za nacionalno varnost. Svoje znanstvene in strokovne izkušnje je pridobil tako doma kot v tujini, kjer je bil dekan Effectus University College for Law and Finance, prodekan na oddelku za raziskave in razvoj na Algebra University College ter tudi vodja podiplomskega študija Digital Marketing & Data Science. Danes pa predava na različnih univerzah ter vodi in izvaja različne poslovne in analitične delavnice po Hrvaški ter v tujini. Poleg vpetosti v akademskem svetu pa je vpleten tudi v svet varnosti in obveščevalnih služb, saj je deloval kot glavni obveščevalni analitik Ministrstva za notranje zadeve Republike Hrvaške ter vodja varnostne in obveščevalne agencije. V svoji karieri je razvil tudi vrsto informacijskih sistemov. Robert Kopal je avtor desetih knjig, številnih poglavij v knjigah ter več kot 60 strokovnih in znanstvenih člankov na Hrvaškem in v tujini, je pa tudi glavni urednik pri International Journal of Digital Technology and Economy. Leta 2017 je bil član nacionalne ekipe na European Big Data Hackathon, kjer so osvojili prvo nagrado. Svoje znanje rad deli z drugimi, zato je tudi priznan govorec na različnih konferencah. Skupaj s sodelavcem trenutno pišeta knjigo na temo kreativnosti in inovativnosti na različnih področjih poslovanja.

Tomaž Lanišek

Knauf Insulation, direktor

Tomaž Lanišek je direktor škofjeloškega podjetja Knauf Insulation, ki presega sto milijonov letnih prihodkov in je eno vodilnih podjetij na področju izolacij. Po prevzemu direktorskega stolčka leta 2013 je pripeljal podjetje do naziva zlate gazele. Mag. Lanišek je svojo študijsko in s tem tudi karierno pot začel na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kjer je zaključil dodiplomski študij. Kasneje se je odločil za študij na Drury University v Springfieldu, kjer je dokončal MBA program. Do leta 2012 je bil regionalni direktor podjetja Goodyear Dunlop Sava Tires, od leta 2013 pa uspešno vodi podjetje Knauf Insulation.

(English) Katja Matić

(English) A1 Hrvatska, Head of People Development

(English) Katja Matić is a manager in human resources, with 7 years of experience in team management and 8 years of experience in HR within recruitment, talent development, performance management and employer branding. Her motivation is a passion for people and their development. After receiving her MBA at Cotrugli Business School she worked at L’Oreal Adria d.o.o as HR Specialist and later on as a Recruitment & Lfd Senior Professional & Business partner L’Oreal Luxe. Within L’Oreal she managed to increase coverage of trained people from 64% to 93% and overall raised awareness of HR department within the company. Since 2017 she has been the head of People Development at A1 Hrvatska where she is leading high performing team responsible for recruitment, development and employer branding. She is also the initiator of “Digital masterclass” program and “Master of Leadership” academy within A1 Hrvatska.

Nina Piuzi

Outfit7, strokovnjakinja za privabljanje talentov

Nina Piuzi je odgovorna za pridobivanje talentov v enem izmed najhitreje rastočih podjetij na svetu, Outfit7. Na dnevni ravni se ukvarja s privabljanjem talentov za delovna mesta na vseh kariernih nivojih – vse od programerjev, ustvarjalcev video vsebin, do zaposlenih v trženju in tudi na nivoju managementa. Nina prav tako skrbi za razvoj blagovne znamke Outfit7 kot zaposlovalca na slovenskem in tujem trgu z udeležbo na različnih konferencah in dogodkih.

(English) Tilen Travnik

(English) D.Labs, Co-founder

(English) Tilen is the co-founder of D.Labs. He uses his biotech science background to help startups & corporations grow their business using a scientific approach. After being accidentally pulled into Blockchain 3 years ago, he has become a thought leader on what applications of Blockchain make business sense and which are just hype. At D.Labs he is spearheading the development of their Blockchain Idea to Value driving Product practice, helping corporations getting their Blockchain ideas to market. After receiving his MBA, Tilen has been a lecturer at Seedcamp, the University of Ljubljana in Slovenia and an angel investor.

Dejan Turk

A1 in Vipmobile

Dejan Turk je leta 2015 postal glavni izvršni direktor in direktor trženja nove organizacijske enote skupine A1 Telekom Austria Group Srbija & Slovenija. Leta 1995 je na Ekonomski univerzi na Dunaju diplomiral iz trženja in financ, nato pa se je zaposlil v podjetju McDonald's Slovenija, kjer je začel kot vodja restavracije in napredoval do mesta glavnega izvršnega direktorja verige restavracij za Slovenijo in Hrvaško. Skupini A1 Telekom Austria Group se je pridružil leta 2004, ko je postal vodja trženja in prodaje pri A1 Slovenija. Dve leti kasneje je postal član uprave za trg, ter med leti 2007 in 2014 zasedal mesto predsednika uprave A1 Slovenija. Leta 2014 je bil Turk imenovan za člana uprave NLB banke Beograd, ter še istega leta zasedel mesto glavnega izvršnega direktorja in direktorja trženja v Vip mobile. Leto kasneje je postal tudi član upravnega odbora Srbskega združenja managerjev. Za svoje 6-letno uspešno vodenje A1 Slovenija je prejel številne ugledne nagrade. Bil je tudi predsednik slovenskega Združenja manager in predsednik fundacije UNICEF Slovenija. Marca 2015 je prejel priznanje Kapetan Miša Anastasijević za dosežke na področju podjetništva, vodenja in korporativne družbene odgovornosti.

Tamara Valenčič

Neodvisna svetovalka za HRM in strateška svetovalka pri upravnem odboru D.Labs

Tamara Valenčič je strokovnjakinja na področju razvoja in upravljanja talentov, organizacijskega designa in HRMja ter komuniciranja. Ima bogate izkušnje s povezovanjem dveh strok – HRM in komunikacije, ki jih povezuje v oblikovanje in postavljanje organizacijskih kultur, ki temeljijo na učinkovitosti in vključevanju sodelavcev. Na svoji profesionalni poti se je preizkusila v vladnem okolju, na Gospodarski zbornici Slovenije, v telekomunikacijski industriji ter mednarodni korporaciji. Nazadnje je spoznala tudi start up okolje. Danes je samostojna svetovalka na področju HRMja ter strateška svetovalka v podjetju D.Labs. Za svoje dosežke je prejela regionalno priznanje ProPR in bila Kadrovski manager leta 2014 v Sloveniji. Tamara je aktivna članica številnih strokovnih združenj in članica uredniškega odbora revije HR&M.

Bine Volčič

Monstera Bistro, chef

Bine Volčič je mednarodno priznani kuharski mojster in številka ena v slovenskem televizijskem šovu Gostilna išče šefa. Kuharsko šolo je končal na eni najbolj priznanih šol v Parizu - Le Cordon Bleu Paris. Kasneje je svoje kuharsko znanje izpopolnjeval pri različnih priznanih kuharskih mojstrih po celotni Evropi. Leta 2011 je prevzel blejsko restavracijo Promenada (Sava Hotel & Resorts na Bledu). Najbolj pa je zaslovel s televizijskim šovom Gostilna išče šefa, kjer je mentoriral, učil in vodil ljubitelje kuhanja, da bi dosegali kar najboljše rezultate. Bine ve, kako prepoznati talent v kuhinji, prav tako pa se zaveda, da je za dosego najboljšega rezultata potrebno vlagati v talent. Njegove sanje so se uresničile, ko je leta 2016 odprl svoj bistro Monstera bistro, v središču Ljubljane. Nastopil pa je tudi kot sodnik v oddaji Master Chef Slovenija.

Registracija

Ne zamudite priložnosti!

250€ (+ DDV) na osebo za prijavo pred 1. oktobrom 2018.
280€ (+ DDV) na osebo za prijavo po 1. oktobru 2018.

Popusti:

  • 10 % popusta za udeležence, ki so člani Alumni kluba EF in AmCham Slovenija.
  • 30 % popusta za udeležence, ki so člani AmCham Slovenija Young Leaders Club.
  • 50 % popusta za talenta, ki se konference udeleži skupaj s svojim vodjo.
  • 15% popusta za udeležence, ki so člani Slovenske kadrovske zveze.
  • Popusti se med seboj ne seštevajo.

Pomembne informacije o registraciji

PRIJAVI SE

Pomembne informacije

Popusti se med seboj ne seštevajo. Prijavnina vključuje udeležbo na konferenci, odmore za kavo, kosilo in ves material. Po izpolnjevanju obrazca za prijavo boste prejeli potrditveno e-pošto na vaš elektronski naslov. Za registracijo skupine pošljite e-poštno sporočilo z informacijami o udeležencih na naslov cpoef@ef.uni-lj.si. Prijava je možna do vključno 16. oktobra 2018. Po 16. oktobru 2018 ni več možnosti vračil. V primeru neudeležbe niste upravičeni do vračila prijavnine za konferenco. Račun se dostavi na naslov, naveden v registracijskem obrazcu 14 dni pred začetkom ali po koncu konference, odvisno od datuma prijave. Račun mora biti plačan v roku 8 dni po prejemu.

Postanite partner

Postanite partner nečesa izjemnega.

Postanite partner konference Talent Matters 2018 in uživajte v izjemni izpostavljenosti in enodnevnem srečanju z voditelji iz srednje ter vzhodne Evrope. Za informacije o partnerskih priložnostih in paketih, ki so vam na voljo pišite na: se obrnite na nas.

PRIJAVI SE

Partnerji

Organizatorji

Postanite partner

Obrazec za registracijo

Popusti se med seboj ne seštevajo. Prijavnina vključuje udeležbo na konferenci, odmore za kavo, kosilo in ves material. Po izpolnjevanju obrazca za prijavo boste prejeli potrditveno e-pošto na vaš elektronski naslov. Za registracijo skupine pošljite e-poštno sporočilo z informacijami o udeležencih na naslov cpoef@ef.uni-lj.si. Prijava je možna do vključno 16. oktobra 2018. Po 16. oktobru 2018 ni več možnosti vračil. V primeru neudeležbe niste upravičeni do vračila prijavnine za konferenco. Račun se dostavi na naslov, naveden v registracijskem obrazcu 14 dni pred začetkom ali po koncu konference, odvisno od datuma prijave. Račun mora biti plačan v roku 8 dni po prejemu.